130126

Har precis käkat frulle. Ska strax sminka mig, vi ska åka till xxl i Linköping med pappa och Moa. Se om man kan hitta några fina träningskläder?! Och på tal om träning, så trampade jag snett igår på ett pass, så min fot gör jävligt ont o är svullen :( FAN!! Jag som ville träna idag, men får bli imorgon, skiter i hur ont det än må göra då! Bilden är tagen någon morgon i veckan ;p

Postat av: Y A S M I N E

Ta det lugnt bara, så att foten inte blir värre.

Postat av: Y A S M I N E

RE: ja :(

Men gu, hur blev det då? Fick du några skador av det?

Svar: När jag kom in på intensiven, så fick min mamma gå och prata med läkaren. Och han berättade att hade vi inte kommit in just den dagen så hade jag varit död nästa dag. Så man kan säga att vi kom i typ grevens tid. Jag fick medicin i dropp form, den kunde göra så att jag kunde fått en stroke, men svarade bra på den! Jag får nu äta Waran hela mitt liv och även bära stödstrumpa (vilket jag är dum och inte gör!!) Jag fick dem av p-pillerna Neovletta, så jag avråder alla jag kan ifrån att börja käka dessa!!!!!!
Emeeeelie

2013-02-07 @ 20:27:31
URL: http://medy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback