5/5-10

Åkte till skolan imorse lite sent, men försov mig. Åkte dit bara för att jag skulle köpa ottenbandet till studenten :)
De började sälja dem vid 11. Så vi åkte till Granngården och City Gross innan det.. Jossan och jag köpte godis och lite läskeblask till våran pluggdag vi har haft idag. Det har gått bra vi har besvarat alla rättskunskapsfrågor inför provet på tisdag. Känns oerhört nice. Måste bara plugga som ett as, Ann min lärare tvingar mig att få minst VG. Så hoppas på att det går bra!

Nu har jag precis duschat och smörjt in mig. Ska strax gå och mysa med min plutt.

Imorgon är det praktik som gäller mellan 10-17, jag hoppas att jag kan gå. Har apont i magen för tillfället. Åt en fettig black&white för ett tag sen.. Ska gå o dricka lite vatten och se ifall det går över. Vilket jag hoppas på. För isf på lunchen imorgon ska Moa och jag käka något gottit! Nej där sätter jag punkt. Godnatt.

Postat av: Moa

Postat av: Moa

se till att må bra cp :D

2010-05-05 @ 23:02:21
URL: http://moahannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback