myselimys söndag

Jag satt precis och gjorde ett teoriprov på körskolans hemsida och så när jag var på fråga 58 så bara stod det error. ÅH blir gaaalen! Så nu när jag försöker kommer jag inte in igen.

Var hemma hos mamma och pappa förut och åt middag. Entrecót, kroketter, chili-bearneasesås och en god sallad. Och till efterrätt blev Gino :) Så var jag ute och övningskörde med pappa, så åkte vi förbi farmor och farfar för att hämta en resväska. Backade runt hörn och så o det gick kanoners :) Nu äre inte lång tid kvar!!

Nu ska jag tända lite ljus och bara sitta o lyssna på regnsmattrandet :)

Ha en fortsatt trevlig söndag!

 Bild från förra sommaren..
Postat av: king-kong

fan bängis, nu blev jag hungirg bara för det :(

2010-03-28 @ 21:30:19
Postat av: Moa

Men äre sötleif eller? ;)

Postat av: Clara

Tack så mycket =)

Åh, vad skönt med Thailands semester... inte alls avis!

Kram

2010-03-31 @ 08:21:02
URL: http://clarahartmann.blogg.se/
Postat av: camilla

jadu bängis, jag hittade bra många fler på oss två ;)

2010-04-02 @ 15:47:26
Postat av: malin

okej ;) Jag ska ha dem på balen!

2010-04-02 @ 17:19:10
URL: http://malinjohanssonpett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback