Födelsedagsfirande!

Nu har jag vaknat, somnade så sent inatt så kände att det inte var någon idé att dra till plugget.
Festade nämligen i lördags, var först hos Johanna o fick jättegod mat och efterrätt :) Så körde vi lite spel o drack. Vid halv 12 eller något så drog vi oss neråt Hugo. Jag hade det trevligt hemma hos Johanna. Men hugo, njae ganska tråkigt där!! Låg i sängen till kvart i 4 igår o sen åkte vi till mamma och pappa o käkade mat. POTATISMOS och köttbullar. För de som inte vet, så älskar jag potatismos :)

Nu har jag precis tagit en shake, gu så smarrigt - not! Men nu jävlar ska det ske något, precis som förra gången. Har faktiskt knappt gått upp någonting sen sist jag åt det, så det är ju bra. Men måste ner mer. Ska även börja och träna.

Jag är en icke-rökare nu också! Jag slutade nyårsdagen, men i lördags feströkte jag och det funkade kanon. Behöver inte ha skiten!!!!! HEJAHEJAHEJA (Y)

 bild ifrån Halkidiki!
Postat av: camilla

åh heja dig :D

Postat av: Moa

HEJ DIG :D

2010-01-12 @ 12:49:42
URL: http://moahannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback