HAHHA

Haha vafan gör jag uppe kl 7? Ja det kan man ju fråga sig, jo jag kunde faktiskt inte somna om. Så nu sitter jag här, ska ladda ner ett avsnitt av One tree hill och se det. Sen tänkte jag dra mig uppemot mormor och hälsa på henne och lillkusinen oskis :) För vid 1 kommer farfar o hämtar mig. Så åker vi ut till landet och äter lite med farmor. Så ska jag följa med dom en sväng på marknaden :)) haha.

Igår var jag på rixfm med Fredrik och min mamma. Så satt vi även med Camilla, Jennifer och Robin en stund, trevligt :) Så åkte vi ner sen till fyrverkerierna och där mötte vi upp inga andra än Johannis och Amandis :))

Postat av: sophia

sv: Jag är också trött på det.. verkligen!!

Uppe vid sju?! jag är dyng trött sen går dagens uteliv ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback