Påskafton

Gårdagen blev lyckad hemma hos Erica och Martin. Vi blev bjudna på bakadpotatis och kött och lite annat smarrigt :) Resten av kvällen så spelade vi buzz. Var hur kul som helst, men man blev väldigt trött tillslut. Vi var hemma runt halv 2.

i morse vaknade vi vid 8 av att solen lyste in, så himla underbart! Vid halv 10 kom Fredrik hem, han sa att han skulle ut och gå. Haha, men istället gick han till tempo och köpte påskpresent till mig. Så himla gulligt! Jag fick 4 trisslotter, vann 50 kr. Vi som hade sagt att vi inte skulle ge varandra något ;p

Vid lunch åkte vi neråt maxi och köpte lite grejer. Åkte även till Wallmans och åt glass, satt oss i folkparken och bara njöt av solen. Efter det åkte vi hem och såg filmen Fredrik fick av mig "Äntligen Midsommar". Den var sådär.

Nu sitter jag här, ska alldeles strax blåsa håret och platta. För om 20 minuter kommer farmor och farfar o hämtar mig, för att sedan åka till mormor på Påsk-middag! Sillen here I come!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback