två flygor i en smäll

Var på sjukhuset imorse och tog blodprov, låg bra till :) Efter sjukan drog jag ner till stan och träffade Alle och Jossan o så gick vi och käkade på Paus :) Det blev även en runda på stan, men fann ingenting. Har typ legat i sängen nu i 2 timmar framför datorn och glott runt lite på allt möjligt. Fredrik och jag var och köpte en bäddmadrass till vår säng igår. Jävlar man sover som en gud kan jag lova :) haha.

Häromdagen när vi var hos mina päron och käkade så fick vi 2 canvas tavlor och nu är de uppsatta. Blev grymt fint :) Nu ska bara våran hylla upp, så ska det nog se fint ut här hemma :)

Vid 15.30 ska jag laga ett förbannat hål :( Tur att jag har världens bästa som följer med, nämligen Camilla :) Jag kan verkligen inte gå till tandläkaren själv. Har sånn jävla skräck så det inte är sant. Jag fyller 20 om ett par måndader och går inte själv, de tror nog att det är något fel på mig ;) haha. Så ska ta spårvagnen vid typ tjugo i 3.

 King-kong :)
Postat av: camilla

kul att du döpte inlägget till "2 flugor i en smäll" va ju det hon sa på käftis :P HAHA. Allt för dig vetu bängis <3 snygg bild förresten, HAHA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback