Teori

Bokat körlektioner nu! Var på körskolan förut ikväll och hade teorilektion. Efter den fick jag övningsköra ut till Vånga och hämta Fia och Frippe. Det gick bra, men usch så äckligt det är när det smala vägar.

Nu ska jag och min älskling gå o lägga oss och lyssna på hur vinden piskar vårat fönster :)

Cp-lång dag i skolan imorgon, slutar 16. Efter det måste jag till farmor & farfar och vattna. Så ska jag vara gullig och köpa blommor och ett kort där det ska stå "välkommen hem".


Kärlek till min familj, som jag faktiskt saknar <3
Postat av: Sophia

För att sakna din familj så mycket så körde du nästan in oss i ett staket!



Jag skojar bara.. :)

Vi saknar våran lilla Emelie här hemma också!<3

Postat av: Moa

Saknar dig med! <3

2009-09-23 @ 19:11:22
URL: http://moahannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback