090910

Har nyligen gått upp, ska dricka mig en drink strax. Efter det kanske det blir en liten promenix, kanske får förbi mormor. Jag måste även plugga sen, skriva en rapport om Barns utveckling. Har en svenska redovisning på onsdag så måste skriva manuset klart tills på måndag iallafall.

Igår var jag hos farmor och farfar hela kvällen. Fick plocka ur kylskåp och frysen för att de är på väg till Turkiet nu :) Jag ska vattna och plocka in posten där när de är borta nu i hela 2 veckor.

Min Putte fyller år nästa söndag och jag har inte en aning om vad jag ska köpa till honom? Snälla ge mig förslag :)


Jag vet att du är bra på att hitta på presenter King-kong ;)
Postat av: king-kong

haha, vi ska nog kunna slå våra kloka huvuden ihop och komma på nåt braigt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback