missulikecrazy

Strax börjar strax Andra Avenyn, se vad som händer denna veckan. Det har börjat att bli så segt!
Annars idag har Fredrik och jag varit och köpt en skobyrå. Han är så trött på alla mina skor, så nu fick det bli en sådan. Vi var även hos Fredriks mamma och blev bjudna på korvstroganoff som hon hade tagit med sig hem ifrån jobbet. Jävlars så gottit det är! Jag älskar verkligen skolans korvstroganoff. Nu fick vi med oss ca. 2 liter som jag har frysit in :) Sen vi kom hem har jag legat i badet o haft ansiktsmask, rakat mig o gjort sådant välbehövligt. Nu ska jag bara platta håret och smörja in mig med min älskade Body Butter, passion med olive olja i. Den köpte jag första gången på Kreta för 2 år sedan. Nu köpte jag en när Fanny o jag var. Så fick jag en annan på Kreta när vi var för ca. 1 månad sedan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback