wallla

Hade en grymt rolig kväll igår. Började hos Erica vid kanske halv 9, sen drog vi till wasa vid 23 någongång. Var inte så jätte mycket drag i början. Men sen drog karaoken i gång och de kom bara fler och fler. Många man kände igen. Jag var full som en kastrull, så det hände en skaplig pinsam sak. Mammas jobbarkompis kom fram till mig och typ började hålla om mig och skulle dansa med mig. Han bara " jag vet vem du är" jag bara " aah, vem är jag då, haha?" Så sa han " du är Malins dotter" Ae fyfan så sjukt pinsamt. Jag kommer aldrig mer åka till mammas jobb utan en luva. Fast som Camilla sa så är det han som ska skämmas osv för att det var han som kom fram till mig. Men ae vetifan alltså.
Så sjöng jag och Fanny " Jag ljuger så bra" - Linda Bengtzing. Det var också skapligt pinsamt, men ganska så kul ändå.
Fick skjuts av Erika hem, tack så mycket :) Så när jag kom hem stod och jag pratade ganska så länge med min granne. Sen var jag så illa tvungen att gå in till mamma och berätta om hennes jobbarkompis. Så höll hon på och fulade sig i morse. "Aha, så du har dansat med honom". Åh sluta jävlas!

Nu sitter jag inne hos grannen, ska snart gå in och börja plugga till Projekt&företagande provet som är imorgon. Har även Friskvårdsprov, men har inget material så måste in till stan sen och ta en fika med Erica och skriva av. Ska även passa på att hämta min mobil som är klar också :) Sen ikväller är det dans som gäller!
Postat av: camilla

ne, du ska inte skämmas :D

Postat av: Emeliié

HAHA , du träffa min bror igår med =) <3

2009-03-19 @ 19:13:44
URL: http://emeliieruukeel.blogg.se/
Postat av: Michelle

Kan verkligen se det framför mig. När din mamma retar dig alltså :D Haha

2009-03-19 @ 20:13:43
URL: http://vadbestarlivetav.blogg.se/
Postat av: FILIPPA

sv: TACK =D

nej inbland gjorde det inte alls ont, klart det kändes men trodde de skulle vara mkt värre, Ibland på vissa punkter gjorde det sjukt ont.

2009-03-21 @ 17:12:30
URL: http://www.filippalund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback