sköna underbara onsdag

Igår gjorde jag en deal med mamma. Jag fick övningsköra igår om jag lovade att städa mitt rum idag. Vilket jag lovade att jag skulle göra eftersom att jag slutade tidigt idag. Så ska ta tag i allt skit snart, men först måste jag försöka få ner lite Winnerbäck musik. Älskar alla hans låtar! 2006, var jag i Linköping och kollade på han, grymt bra live!

Förut idag var jag med Mathilda hos tandregleringen, hon tog bort tandställningen idag. Blev kanon fint :)

Sen kommer Fredrik, då ska vi mysa framför någon bra film hoppas jag, är svin trött!

Postat av: tekirch.blogg.se

Javisst :) Fan ge mig ditt nr har inte kvar de..

Postat av: Michelle

Haha men ändå. Jag vill inte vara i ö-vik men blir väl ok ändå, dvs när pengarna kommer :) Kommer jobba på ett ålderdomshem.

2009-03-11 @ 20:13:41
URL: http://vadbestarlivetav.blogg.se/
Postat av: Matilda

björn kjöck :P vem har du?

2009-03-13 @ 18:04:28
URL: http://matildafrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback