måndag

Nu sitter jag och kollar runt på nätet på det här med glasfiber naglar och jag kan säga att jag är grymt sugen på att gå och göra det. Tror faktiskt att jag ska ringa imorgon o beställa tid till på onsdag faktiskt :)) Så blir dom fina och jag blir fint sminkad på fredag för då ska jag till Make up store.

Annars imorgon blir det att inventera på maxi, tjäna lite money. Efter det blir det att dra till Fredrik o sova där, mysigt!

och idag fick jag ett mejl angående feriearbete i sommar, där det stod att jag är antagen för att komma på intervju. Så då blevs det lite glada miner faktiskt :))

Fan jag & Camilla som för övrigt ska sova hos mig i natt, glömde bort "ballar av stål" Det är ju suveränt ;D
Postat av: sophia

varför ska jag hjälpa dig med din blogg, den är ju snygg!

Postat av: Michelle

Oh, vart? :)

2009-03-31 @ 23:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback