You make me feel goood

Måndag igen då.. Gick upp för inte så länge sen, måste käka fruktost och fixa i ordning mig. Mitt hår ser väl ut som jag vet inte vad?! Jag gick nämligen och la mig med blött hår igår. Ska på ett möte på Tegelgården angående Sommarjobb kanske. Jag vet inte alls hur det kommer att gå när jag har en inbokad resa på söndag?! Kvinnan som ringde ville i alla fall att jag skulle komma ut och prata med henne och så. Ska bli spännande ;)

Helgen
Blev utgång i fredags med Emeliié och typ Fanny :) Var super kul och vi dansade hela natten lång dock var det en kö som tog 1 timme. Men det var det värt, helt klart :) Träffade älsklingen senare, han hade varit på Bomull med jobbet. Så blev att vi tog en taxi hem med Fanny. Somnade inte förrän 5 pga vissa andledningar.

I lördags vankades det Hawaii-fest hos Susanna. Var roligt och trevligt. Vi spelade något nytt pyramid spel typ, helt sjukt var det! På natten sen kom Fannys farmor och hämtade oss, verkligen jätte snällt :) Så sov vi hos henne!

Igår mådde jag inte som bäst precis, men åt pastasallad när jag kom hem. Sen cyklade jag ner till Bjärbyskolan och röstade. Varför inte vara med och påverka? Man kan ju inte säga något sen vad man tycker om man inte ens har varit med och påverkat och tyckt till!  Sen kom Fredrik och hämtade mig så åkte vi hit. Då var det tvättstugan som gällde. Det orkade dock inte jag, så Fredrik fick springa i mellan. På kvällen blev det mat och bad, myspys!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback