Fredag

I förrgår var vi i Gusum på Fredriks fasters och farbrors landställe. Det var mycket trevligt att träffa dem :) Vi fikade och blev runt visade. Var även nere vid vattnet och kände, det var verkligen iskallt. Men det var ju bara 13.5 grad. Så jag skippade att doppa mig, även fast jag hade velat. Men Yxningen är en djupsjö, man har kommit ner 40 meter men ändå inte lyckats nå botten. Så man undrar ju egentligen hur djup den är?! Men stället var helt underbart, man såg ner till vattnet och så där lantligt ett landställe bara ska vara. Så dit hoppas jag att vi åker fler gånger och framför allt när det blivit lite varmare i vattnet :) Efter det åkte vi hem till mig och pappa grillade vårat kött vi hade med oss. Så käka vi och satt o prata med mamma och pappa o även grannarna var ute. Så plockade jag ihop lite kläder o sen åkte vi hit igen :) Satt och glodde lite på tv, sen gick vi o la oss.

Postat av: kingis

fredag?? HAHHAHAHA snacka om att du stärker ditt namn bängis ;) men SÖNDAG är det faktiskt idag!

Postat av: Emma

Så bra, jag har gått i dem än :D!

2009-07-05 @ 12:26:11
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback