home again

Hemma igen efter en helt underbar vecka i Grekland med Fanny :) vi har solat, badat och druckit goda drinkar och även ätit ganska så god mat. Vi har träffat nytt folk och haft kul med dem. Förfestat, festat och efterfestat på våran balkong.
Vi firade midsommar där nere med de andra svenskarna vi har träffat. De bodde brevid oss.

Havet, var precis turkost. Så himla underbaaaart. Fanny och jag köpte oss en varsin luftmadrass som vi låg o guppade på i vågorna. Jag Emelie Bergman, har tagit över 300 kort. Det är helt sinnessjukt, jag tar aldrig kort annars. Men nu lovar jag att de kommer dyka upp lite bilder här i bloggen och även på bilddagboken.

Jag måste tacka Kingis för att jag fick låna kameran :))

Pussss
Postat av: Kingis

det är lugnt vet du :)

Postat av: Fanny

Tack älskling det var underbart :)

2009-06-25 @ 14:08:13
URL: http://faaannnnny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback