new camera

I måndags beställde jag och Fredrik en kamera från cdon, och den har anlänt idag. Väldig snabb leverans må jag säga och det gillar vi. Fredrik var och hämtade ut den. Så kom han och hämtade mig när jag slutade vid 15. Åkte hem till mig en snabbis och hämtade ett par grejer. Senare drog vi till Himmelstalund och spelade minigolf och vet ni? Jag förlorade med ett jävla poäng, fyfan. Nej, jag är inte alls någon dålig förlorare. Det har jag aldrig varit och kommer aldrig bli.

Sedan drog vi till Fredriks brors nya lägenhet och bar upp grejer. Hjälpte till lite. Vi har också varit på maxi, införskaffade mig en stickad tröja ifrån Ginatricot. Blev att dra en sväng till Media markt och Elgiganten för att mannen skulle kolla efter en dator. När han väl hade hittat en så var den slut.


utanför my job!

Ingelsta shopping

Media Markt ;)

ny tröja!

ny väska ifrån Gekås, lovelovelove..

haha snygg bild va?

Postat av: Marcus Å

Jasså, vad tycker du om min blogg då? :)

Postat av: camilla

snygga grejer. snygga dig. snygga er!

2009-07-16 @ 18:52:39
URL: http://fleming.blogg.se/
Postat av: Michelle

Har du fått sommarjobb? Vart? Trevligt ;P

2009-07-17 @ 23:13:43
Postat av: Marcus Å

Åh, tack så mycket! Händer i helgen? :)

2009-07-18 @ 09:18:21
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback