rest in peace

Har sett minnesstunden nyss på Nyhetskanalen. Jag tycker att det berörde väldigt mycket när de sjöng och vissa pratade. Men framför allt när hans dotter sa ett par ord. Tycker det var en fin minnesstund! Jag hann bara se litegrann igår, älsklingen och jag var ute hos farmor och farfar och hämtade sovsäckar som vi ska ha med oss i helgen när vi ska till Ullared och Liseberg :)) Så fick vi även 6 stycken svarta colaglas. Vi hade innan två svarta, två blå och ett grönt. Så fick jag även pengar, tack snälla! 


Snart kommer väl min älskling hem. Får se vad vi hittar på, skulle vilja åka och glo lite på tapeter till hans nya lägenhet. Men jag får väl se vad han vill hitta på?!
 

                          ♥ 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback