Step up

Kom nyss hem, har varit ute o åkt med grannen och även varit där inne och snackat lite o glott lite på Drömkåken. Rätt rolig film faktiskt. Var länge sen jag såg den. Började se Step up förut, men orkade inte se hela så fick pausa den. Så ska fortsätta se den nu. Kanske även blir att kolla 2 efteråt om jag inte är allt för trötter.

Imorgon är det dax för massage igen, ska bli riktigt skönt faktiskt. Har haft lite problem med ryggen nu på sistonde.
Så klockan 13 imorgon befinner jag mig hos Therese på Citykliniken :) Hon är jävligt duktig och drar på som attans. Så gör jäkligt ont, men efteråt är det super skönt. Så ska även boka in en till tid imorgon.

På torsdag börjar plugget igen - usch så tråkigt!

Postat av: Emeliie

Hoppas det blir skönt bejb :D saknar diig <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback