myspys

Kom hem typ nyss har varit iväg med Emelie och köpt cigg o varit på Universitet och kollat något. Cruisade även runt litegranna i stan, men det var ju inget folk ute. Inte så konstigt kanske, en tisdagkväll? Var i alla fall hos Fredrik förut, blev att läsa ett par sidor och så spelade vi även Guitar Hero :) Har blivit frälst i detta. Så på torsdag när jag ska sova där, ska jag fan nörda hela kvällen eller nej, måste plugga till Småföretagande-provet som är på fredag. Jag hatar verkligen våran lärare i det. Han är ju bra dum i huvudet, han är ifrån Österike och jag fattar inte vad han säger knappt! 

Nu måste jag läsa lite i boken " Hur kär får man bli? " Den är skriven av Katarina Von Bredow. Den verkar ju vara bra, blev lite fast förut i den. Så ska ta mig igenom ett par sidor i alla fall. Ska läsa mer imorgon när jag kommer hem, tror att vi slutar 12 imorgon. Vi har en jävla håltimme imorgon mellan 9-9.50 så himla tråkigt. Men då får man väl plugga lite till..


Ni är bara för bääääst!   


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback