is it you and me in the darkness?

första lektionen var 9.50 imorse, gu så skönt! sen så slutar vi 12 på onsdagar så det är super-duper-skönt. Så när vi hade slutat så åkte jag till Älsklingen och så köpte vi med oss revbensspjäll och potatissallad till honom, gu så gott det var när man var ap-hungrig :) Så spelade vi lite Guitarhero och så sov vi ett par timmar också, gu så skönt..

sen nu ikväll har jag träffat Mathilda och Zandra, tog en fika på mcd. Sen träffade vi Maroun o åkte lite med honom. Så har jag även varit med grannen hos Marre och kikat in nya färgen i köket, blev kanon snyggt. Så åkte vi till universitetet och fixade lite.

Nu ska jag snart sova, hoppas att jag kan sova i natt. För förgående natt sov jag inte så mycket. Låg och hade ångest över allt möjligt o bara tänkte och tänkte. Somnade kanske inte förän vid typ halv 4. Så har haft svinont i huvudet hela dagen + nu också. Så måste verkligen försöka att gå och lägga mig tidigare än vad jag nu gör för tiden. Kommer inte i sängs förän vid typ 1-tiden. Enligt mig så är det inte tidigt, för jag måste nog ha minst 7 timmars sömn innan jag går till skolan. För annars så fattar jag nada. Haha, nu känns det som att det där var lite dubbelmoral.

Postat av: Marcus Å

Ja, Petter är riktigt bra. Det är väl ok med mig sj?

Postat av: Marcus Å

Visst är det så. Ge mig helgen så är jag fit for fight på måndag igen! Och då är jag bättre än någonsin! :D Händer idag då?

2009-01-22 @ 12:59:25
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback