4/1-09

Jag har varit sjukt dålig på att uppdatera, men när jag har varit hos Fredrik har jag inte direkt känt för att blogga. Det är mer när jag är i min lilla ensamhet som jag vill blogga och skriva av mig.

Nyårsafton blev att jag och Emelie åkte till Ljungsbro o var på fest i ett par timmar, sen drog vi oss in till stan och träffade Tomas, Alex, Rothman och Madde även Larsson :) Vi skulle kissa vid ett hus med massa buskar mitt i Linköpings city, men då vare så att någon hade dragit bort en grej för ett hål, och vips så var jag nere där med mitt ben. Tur att jag inte var helt nykter i alla fall. Vid halv 2 tog vi tåget hemåt och där möttes vi upp av en fuller Fredrik, som följde med hit och sov.

Dagen efter var jag inte sådär jättepigg precis, sov ganska länge. Skulle jobbat på mammas jobb, men struntade i det pga att jag var alldeles för bakis + att jag hade svin ont i benet. Så drog hem till Fredrik o bada, lagade mat o såg på film istället.

I fredags var vi på maxi och glodde runt lite, köpte mat som vi sedan lagade, blev kyckling, kroketter och grönpepparsås. Det är hur gott som helst, min favorit sås. Tur att jag väljer sås, då jag inte är så stort fan av andra såser.. Jag gillar inte att prova nya grejer heller, lite feg sådär. Så drack vi även lite cider o hade det ganska så kul i vår lilla ensamhet!

Igår vaknade vi sent, jag gick upp och satte på en film men somnade lika fort i soffan. Efter ett tag gick jag o badade. Sen blev det att jag gick o la mig och sov i ett par timmar typ. Men hade sjukt ont i ryggen o mådde svin illa. Så vid halv 5 så drog vi till Fredriks pappa och fikade, var trevligt. Sen skjutsade vi honom till Ektorp.Så fick vi pengar till mat, Tack för det.. kan säga att det blev faktiskt mcdonalds, vi var så grymt trötta. Hem o åt o sov typ.

Idag har vi tvättat eller tja, inte jag. Min karl har gjort det. Han är inte lika morgontrött som jag. Så han for ner till tvättstugan och sen åkte han o handlade lite grejer. Vi var nere ett x-antal gånger innan allt var klart. Men det gick faktiskt bra. vid halv 4 kom vi hit, då fick vi Lasange. Det var riktigt gott, var länge sen jag åt det. Så vid typ 6 skjutsade Fredrik mig till Farmor&farfar så var jag där i ett par timmar, sen kom Emelie och hämtade mig så åkte vi o åt med Marre o köpte cigg och bara cruisa runt lite. Så har nyss kommit in ifrån henne har sett på världens bästa film typ Save The Last Dance. Så jävla sjukt bra film.. Jag vet, jag är lite seg med o se filmer. Men är ingen filmfanatiker precis.

Det blev väldigt mycket skrivit.. måste sova nu, ska vara på sjukhuset om ett par timmar sedan vankas stan med Anna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback