13;e januari

Pratade nyss med mamma om sängar, jag har nämligen bara en 90 säng just nu.. och så blire så trångt när man sover 2 i den. Så nu ska jag köpa en säng som jag hittat på Jysk o en bäddmadrass. Det kommer bara att kosta 1800 kr :) Så det blir perfekt. Och Fredrik har också bara en 90 säng så lika trångt där. Så min gamla säng ska vi frakta till honom, så då blire typ som dubbelsäng hos honom, PERFEKT!

Snart kommer Fredrik och hämtar mig så ska vi hem dit, så ska jag även plugga där. Har prov på fredag, en turism-uppgift som lämnas in på måndag tror jag? och så ska även en bok vara utläst. Har 260 sidor kvar :/ men den verar ändå vara bra :) 

Grattis Moster, 34 år idag :)

Puss!  

Postat av: Linnea

Svar: Tack =)

Postat av: Emeliie

Grattis till Henne =)

stackare ,, jag hade prov idag ,, ni med ju i matte :P

det var lätt , eller första delen iaf.

var Walander bra :D vill se den ,, och Twilight =)

vad den också bra!! ?



Love Love <3

2009-01-13 @ 20:22:04
URL: http://emeliieruukeel.blogg.se/
Postat av: Matilda

jag praktiserar på jysk :P

2009-01-14 @ 11:37:36
URL: http://matildafrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback