Tidig dag..

I lördags var jag och Fredrik i Linköping, gick på Ikea och i ikanohuset, blev att jag köpte en fin blommig tröja, en mintgrön tröja och så ett par ljusa jeansleggings på Ginatricot (: På ikea så blev det lite ljus, glas, handdukar, vas, bambugrej o lite annat :) senare på kvällen så kom Mathilda o färgade min utväxt, köpte fel färg så fick göra så. Blev dock pissgult och vitt, helt jävla fult. Så i söndags så fick hon komma hem igen och lägga röd/bruna slingor, så ser ju bättre ut i huvudet nu iaf. Men funderar på att antingen lägga i en mörkfärg i botten eller en hel röd färg.

Nu sitter jag i skolan har turism, ska göra någon SWOT-analys på Sj. Så vi har mejlat dit nu och nu ska vi analyser själva. Förut gjorde vi prov i Naturkunskap, vet inte alls hur det gick, skrev på allt. Men det blev säkert fel! Fast jag får väl försöka att tänka positivt :)

Slutar 12 idag skönt, då ska jag hem och röjja lite i rummet. Har kläder över hela jävla rummet! Sen emot kvällen blir det att träffa Julia, ska ha myspys-kväll med henne :) vi har inte umgåtts på år och dar. Men nu så kanske det tar fart :))




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback