Lördag

Sov länge idag, sen en tripp in till stan och glo på mobil åt Fredrik. Så åkte vi hem till mig också o hämtade mitt nya solpuder som jag glömde hemma i torsdags. Måste sminka mig imorgon, ser ut som ett lik i ansiktet mot kroppen, för vi ska till farmor&farfar på middag.

Nu står älsklingen och lagar mat, det blir kött, pomme, grönpepparsås och en god sallad som vi gjorde igår!
Sen blir det väl att se på melodifestivalen som alla andra i detta land gör. Efter det såg jag på tv.nu att Wallander-fotografen är ikväll, har för mig att den är rätt bra?!

btw, så blev håret!

Postat av: Emeliie

sööt äru !!

Vad tyckte du om MElodierna som gick vidare då? =)

<3

Postat av: Emeliie

haha , vet inte , såg bara när dom sa vilka som gick vart, tyckte inte om Molly´s låt, eller vad hon heter , tyckte kanske BWO var bättre för en gångsskull XD

men jaa helt okeej :D

2009-02-22 @ 20:26:24
URL: http://emeliieruukeel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback