första dagen på sportlovet..

Nu sitter jag, Mathilda och Moa i köket o snackar massa skit, vi ska snart gå och sola. Herregud det är inte bra att sola typ 5 gånger på en vecka. Men vafan, jag ska inte sola så mycket sen.. Mathilda sitter och rensar min plånbok - som är full av skit. Men det tackar jag bara för! Vi var nere vid resecentrum och köpte tåg&bussbiljetter förut.

Det blev inte att åka till Stockholm idag, då vi tyvärr inte kunde låna lägenheten. Men vi åker imorgon och stannar till på torsdag eftermiddag, ska bli sjukt skönt att komma bort nu :) Vi ska bo på ett hotell som heter Rica som ligger på Hötorget. Ser jättefint ut på bilderna.

Så imorgon bitti ska vi gå upp skapligt och så ska vi fixa oss.. Blir faktiskt att ta min nya skinnjacka upp, kommer bli sjukt kallt, men det blir ju att gå ut&in i affärerna hela tiden, så då blir man ju lite varm i alla fall. Vi har även tänkt på att vi ska gå på bio där uppe, se vad det är för filmer och se.

Kommer inte att ta med mig datorn då det kommer bli väldigt surt om den försvinner!

Så vi hörs på torsdagkväll ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback