ett par dagar i huvudstaden

Kom hem ifrån Stockholm igår. Hade det supermysigt där uppe med Mathilda :) Vi var stamgäster på Pizza hut kan jag säga, åt där båda kvällarna.. Första kvällen en god pizza och andra kvällen en ceasarsallad, mums. Så åt vi även efterätt den dagen, då var Anna med också. Så när vi ätit klart och så, gick vi och tittade på varandras rum. Vårat var mer modernt än deras. Men deras var också fin, lite gammalmodigt :) Första kvällen färgade Mathilda mitt hår, så nu är jag inte pissgul i botten i alla fall. Tog en färg med lite rött i, men det syns inte så mycket.  

Blev att shoppa lite också, köpte en väska i någon liten butik i Souk-gallerian, en body på Ginatricot, en tröj/jacka från märket only, tygskor på h&m, solpuder på Make up store och gardiner haha, men de kostade bara 45 kr. Så köpte jag lite annat skit också.. Kanske lägger upp bilder någon dag.

Postat av: Jen

Nu är jag hemma igen :)

Hoppas du har en jätte bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback