tisdag..

Imorse åkte Fredrik och jag till systemet och inhandlade drickat till på torsdag. Det blir vin och cider för min del.
Efter åkte vi till sjukan o sen bar det av till Linköping och Ikea. Vi fick med oss strykbräda, tidningsgrej, och sängben till Fredriks säng. Så nu har vi satt upp sängarna på benen, äntligen!

Mor och far var nyss här på en liten fika, trevligt! Hon lämnade även banankartonger ;D haha.

Postat av: Josse ♥

Svar; Jaa, dom vita är snygga ;)

Postat av: camilla

ja men ring då :D ska försöka svara om jag kan, är jag i mitt i ett samtal kan jag svara så kanske du får vänta nåra sekunder bara :P hörs sen då :D

2009-12-31 @ 17:02:48
URL: http://fleming.blogg.se/
Postat av: sandra

Hej, nu har ännu en ny tävling om att bli veckans blogg startat på min blogg. Vill du vara med och tävla om att bli en av finalisterna och kanske ta hem titeln som veckans blogg? Vad väntar du då på? Klicka in på min blogg och kommentera så är du med och tävlar! Kram på dig<3

2010-01-05 @ 20:49:00
URL: http://mindresmart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback