Fryser!

Är hemma och är sjuk idag. Mycket tråkigt, jag som skulle ha jobbat. Fick sms av Sandra nyss att hon ville att jag skulle bli frisk så att det blir kul att jobba :) Jag hoppas att jag är frisk tills på torsdag. Då är det sista praktikdagen för denna termin. Så ska jag även fortsätta att jobba från torsdagskvällen till onsdagen nästa vecka.

I helgen har jag jobbat både lördag och söndag. I lördags var vi även hos Fredriks morbror på lilljul. Vi bytte julklappar, jag fick presentkort på Ginatricot. Jag vet precis vad ska jag köpa - en mysig morgonrock :))
När jag slutade jobba igår så åkte jag hem till farmor och farfar o fick mat, så efter det åkte vi ut till Vånga och lyssnade på när Sophia sjöng, micket fint!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback