skolstart

Jag har lite ångest över vad jag ska ta på mig för kläder? Jag har ganska så mycket kläder att välja på, då jag tvättade häromdagen. Jag tror att det kanske blir mörka jeans, linne, leopardtröjan även skinnjackan o gladiatorsandalerna :)
Fick reda på att min förra mentor har bytt skola.. jävligt tråkigt tycker jag. Då hon var bra & förstående. Så nu får man väl se vem man får. Hoppas jag även får mina betyg idag.

igår kväll var jag och Fredrik först hos hans mamma, så klippte hon honom. Matilda plattade mitt hår. Så fick jag även blodtrycksfall, vilket jag hatar när jag får! Sen åkte vi upp till hans pappa och där blev vi bjudna på grillat, mums!

Nej, nu är det bäst att rappa på lite här :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback