10/8-09

Har sovit som en prinsessa i natt. Så himla skönt, men när Fredriks alarm gick kunde jag ju inte undgå från att vakna. Bajs på honom, att han hans semester är slut och jag är ledig en vecka till. Men så kan det vara.
Nu väntar jag på att min mobil ska ladda klart så att jag kan ta en promenad ner till Konsum och köpa cigaretter och sen kanske gå förbi Fredriks mor o kolla om hon är hemma. Idag har min plutt namnsdag, han heter nämligen Lars. Och förresten så gör också min farfar de..

Ska ta och läsa lite tidningar innan jag kan gå. När jag kommer hem igen är det dax för en påse och köra Yoga.


De första 2 veckorna på jobbet drack jag 5 om dagen, sen började jag äta en måltid med lagad mat. Men nu idag börjar köra på 5 påsar om dagen igen. Har faktiskt gått ner 10 kg. Så det känns bra att veta att det hjälper.

Postat av: evelina

Tack, jag är jättenöjd med den! :)

Jag trodde inte sånna där produkter fungerade, men då är du alltså ett levande bevis på att de gör det. Vad bra och lycka till! :)

Postat av: sophia

Du är så duktig emelie! Skillnaden syns, du är en babe o nu kommer du bli super babe ;D.. Älskar dig!

2009-08-11 @ 23:28:26
URL: http://sophiabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback