april april din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill ;)

Onsdag igen då, gu vad snabbt veckorna går. Det är helt sjukt, om lite mer än 2 månader så är det sommarlov. Ett efterlängtat sådant :) Jätte fint väder ute idag också, kan man bli mer glad? Jag kan börja använda min skinnjacka, fan så skönt. Ska slänga in min vinterjacka i tvättmaskinen strax, mamma tyckte att den var ganska så skitig. Så får se till att göra det. För om ett par timmar ska jag ner och möta älskling vid resecentrum, så ska vi åka hem till han och laga mat, och bara ta vara på varandra. Kanske gå en kvällspromenad? 

Igår var jag och Camilla o tjänade pengar på maxi. Så himla skönt när de kommer in ett par hundra extra nästa månaden. Men jag har typ lite mer än ett extra studiebidrag i månaden i alla fall, min farmor är så gullig. Så varje vecka sätter hon in pengar :)) Jag känner mig såååå otroooligt rik - NOT! nej, men kan ju säga att de pengarna kommer väl till pass hela tiden! 

Nej, tvätta var det ja!  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback