8/4-09

Igår morse åkte jag till sjukhuset och tog pk-prov, vilket inte alls resulterade i något bra värde. Men det är för att jag har glömt att ta skiten! Efter sjukan mötte jag upp mamma och mina systrar på Halvars, så åt vi en varsin glass, så åkte vi ner till stan. Men där fanns ej så mycket. Mamma köpte en tröja åt mig, som jag ska få i Påskpresent :)

På eftermiddagen så kom Fredrik o hämtade mig, så åkte vi hem hit o jag somnade ett tag. Senare gjorde vi en varm smörgåstårta, den blev kanon god. Min älskling är bäst på att göra själva "fyllningen".

Nu har jag ätit frukost och tagit morgonciggen, vilken är den allra bästa! Så om en halv timme har jag tvättstugan. Men vad gör man inte när man är ledig?! Jag har ändå ingenting att göra, så ska vara snäll o tvätta åt min plutt :)

Senare sen kanske jag ska träffa Camilla, återstår att se :))
Postat av: Jessica&Julia

Jaa, det är klart vi kan fixa det. Roligt att du komentera våran blogg :) PUSS&KRAm


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback