090422

Sov i ett par timmar förut, skönt som fan. Sen vid 8-tiden drog jag och grannen till Johanna, Saman och lilla minoo :) Gu så söt bebis, har aldrig någon sötare än henne. Vill ha en bebis nuuuuu. Nejvars det får vänta några år till.

I skolan idag, så skulle vi guida finnarna. Vår grupp bestod av 5 svenskar och 2 finnar. Vi valde att inte guida dem för att de redan hade sett de platser vi skulle berätta om osv. Så vi kom inte på något annat att visa dem. De ville gå till myrorna, sagt och gjort. Finns verkligen ingen bra Second hand i Norrköping. Eller säg något som är bra i/ med den här staden??

Nej, nu ska jag väl lägga mig och försöka sova. Har nämligen lovat mina kära klasskamrater att jag ska gå på första lektionen imorgon. Vilket är Gym&Friskvård, vilket imorgon bjuder på Salsa ;D

Grattis till Fredriks bror Tommy som fyller 24 idag :)
Postat av: Camilla

vänta med bebisen tack ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback