Please don´t take him just because you can

Haha, Mathilda o jag åkte ner till stan förut idag och piercade näsorna. Sjukt snyggt, fast dock inte nu. Läkpiercingen är ju inte den snyggaste precis. Ska köpa mig en snygg liten diamant-grejs, och en snygg ring som man kan ha någon gång ibland. Har haft i näsan förut men har varit tvungen att ta ut den pga vissa saker.


Du är ju föööör söt mannen!


och så bjuder jag på en sommaroutfit nu när den äckliga, fast lite mysiga hösten är på ingång på riktigt.


Linne - farmors
Shorts - h&m mina favoooriter.
Postat av: SOFIE

Tack:D Tyvärr är den inte riktig.. :(

Ååh:) Var det bra i Palma? vi hade tänkt att åka dit över en dag och shoppa, men det blidde inte så ;P



Kul med piercingen =) Du får visa på bild sen ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback