mys-kväll.

Jag hade en mycket trevlig kväll igår här hemma hos mig med Emeliié, Cicci och Tomas :) Vi sjöng singstar och hade det roligt hela kvällen. Till och med min mor sjöng lite med oss. Sen åkte jag och sov i hageby i natt. Pluggade lite turism när jag kom dit och så läste jag även Sprängaren av Liza Marklund :) Den är riktigt bra, jag är helt fast!

vaknade rätt sent idag, gick upp och åt frukost o läste tidningen och så satte jag mig o tittade på sjukhuset det är rikigt bra faktiskt.

Nu ska jag upp och fixa mitt rum med Moisa..
Postat av: SOFIE

jaa okey:) Kul att ni hittade shoppingcentret! :D

Haha, aa men det ska bli kul att se hur det blev å så (:

tack detsamma!

Postat av: Anonym

Klart ,, du och jag har alltid kul bejb <3

2008-09-15 @ 21:39:20
URL: http://emeliieruukeel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback