17/9 - 08

Har precis duschat nu, ska ta något o käka är svin hungrig. Så måste jag även fixa i ordning mig, Fanny och jag ska gå och se Patrik 1.5 år :) Den har ju fått bra kritik, så den ska vi dra och checka in nu ikväll vid en 8 -tiden. Måste även läsa ett par sidor i Sprängaren innan jag drar. Ska åka om ca. 1 ½ timme. Har varit på sats idag, nya trevliga tjejer träffade jag idag! 

Igår var en mycket konstig dag, först dont drink and drive i Olai Kyrkan. Där vare 2 förläsare som berättade lite. En av de 2 männen, berättade om när hans son dog i en trafikolycka. Jag tyckte det var otroligt strakt av honom. Så Mathilda och jag gick fram efteråt och talade om det för honom. Han blev lite rörd och sa "tack". Kunde verkligen inte sluta gråta. Det är nog den starkaste personen jag mött.. Jag skulle aldrig klara av detta. Så Tack Björn för att vi fick lyssna på det du berättade. Hemskt som tusan! Efter det var vi vid Andrea´s grav, hon fyllde 17 igår. Grattis Grattis, vi alla tänker på dig!

Postat av: ssarra

aaa håller med, det det var riktigt bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback