Nya brillz

Kom typ nyss hem, har varit hos optikern och beställt 2 nya par glasögon. Blev ett par svarta Tommy Hilfiger och ett par bruna Hilfiger. Tycker att dom är helt okej faktiskt. Jag tycker att det är extremt svårt att välja och framför allt 2 par. Men det blir nog bra. Jag har ju linser som jag kan använda också. Det är mycket glasögon som ska vara nördiga nu, lite den trenden men jag passar absolut inte i sådana. Man måste ha stil för det tycker jag. De kommer i alla fall inom 7-10 dagar. Så antar att jag har dom nästa vecka typ. Underbart med nya, så jag kan se. Mina som jag har nu ser jag inte ett piss i ;D

Nu ska jag börja titta på alla AA avsnitt för denna vecka. Så ska vi snart äta lax här hemma, är inte alls förtjust i fisk men det luktar jättegott :)
Postat av: Tobias

svar: bra fråga där :D

Postat av: ssarra

hehe aa det ska bli skita skönt och kul, men de är ju ganska långt kvar, men då har man ju något att se fram emot ;D



oh ser du också på andra avenyn, bästa :D

2008-10-13 @ 19:58:16
URL: http://sssara.devote.se
Postat av: Beccs

Mm så kan man ju göra :)) eller ta dom från Cafterierna köpa massa där :D hihi! Men åhlens har tror ja ;P

2008-10-17 @ 09:43:55
URL: http://metrobloggen.se/rebfre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback