Höstloooov

Fan, vad skönt det är med lov. Bara slappa ta det lugnt. Men måste ändå plugga litegrann. Måste göra klart svenskan. Så ska fixa det imorgon eller på onsdag. I helgen har jag gått och blivit ännu mer sjuk, vilket är jävligt jobbigt. Jag hostar som en jag vet inte vad. Hoppas att jag blir bra under veckan iallafall.

I fredags vare i alla fall utgång med Camilla, Fanny, Robin och Rigan :) Vi förfestade här och så drog vi neråt Otten vartefter. Hade riktigt trevligt :) och i lördags blev det Gistad, var också riktigt trevligt.

Imorgon blire vingåker med mamma, moa och Fia :) ska köpa nya jeans om jag hittar några.

Pusss!

Postat av: Beccs

Tack gumman :)

Postat av: Karin

om man har influensa får man ju 40 graders feber

2008-10-27 @ 16:08:17
URL: http://karinolofsson.e
Postat av: Fanny

ÄLSKAR DIIG <3

2008-11-03 @ 10:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback