TJOSAN!

Har varit på vårdcentralen idag för att kolla upp min hals. Men det är virus som håller på och ge med sig äntligen. Tog blodprov och halsprov. Gu så äcklig den där sk glasspinnen är. Tog även blodprov och kolla mitt värde. Låg på 1.1, fyfan nu äre gräns att jag kan få om det. Så hon där ringde till ak-mottagningen så ringde Gittan som jobbar där och sa att jag måste äta flera tabletter nu i dagarna så ska jag dit på måndag igen och kolla. FÅR INTE GLÖMMA TA TABLETTJÄVLARNA NU!!

nu kommer snart Fredrik och hämtar mig så ska vi åka hem till honom :)) 

Imorgon ska Sara komma hit och fixa mig inför utgågen ska bli kul och se vad hon kan göra med mig ;P Haha, jätte snällt  av dig att du vill :) 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback