Its amazing how you can speak right to my heart

Nu sitter jag på Campus, väntar på att Emelie ska kopiera klart :) Vaknade upp imorse hos Fredrik, riktigt jävla tidigt vill jag lova. Jag är så ovan och gå upp så tidigt. Jag måste bli bättre med att gå på morgonlektionerna. Men i vilket fall så drog jag hem och bytte om till Sats-uniformen. Så åkte jag dit, men stannade bara kvar till lunch, mådde riktigt dåligt. Frös och mådde illa. Drog till stan och åt med Erica :) Sen åkte jag till Fredrik igen och myste o så sov jag i hela jävla 2 timmar. Helt jävla sjukt. Men gu så skönt det var kan jag lova :)) 

Sen ska jag hem och försöka skriva klart min uppsats om miljögrejamoj. Har bara diskussion kvar, cpskönt för fan.
Ska även kolla igenom Samhällskunskapsuppgiften som ska vara inlämnad v.51.
Vi har ganska så mycket nu fram till jul. Usch och fy säger jag bara!

6 grejer tror jag + att jag har 3 omprov skulle jag tro.

Nu ska vi förflytta oss neråt i byggnaden :))

PUSSS!
Postat av: Emeliie Ruukel

mmm gumman , fattar va du menar ,, jag har

Natur prov

Samhälls prov

Näthandel B prov

Svenska Medeltiden prov

* Småföretagende prov



Jag ska göra alla nästa vecka :O fattar inte hur dom tror man ska hinna med allt om man missat och varit sjuk !!

<3 Love you <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback