helgen + lite till.

Jag hade en jättemysig helg, skulle gått ut i fredags men blev för full på spårvagnen ner till Otten/hugo. Så Fredrik fick komma och hämta mig tidigt som tusan. Men det gjorde faktiskt ingenting, åkte hem till honom och myste rejält.

På lördagen såg vi på tusenbröder, vilket inte är så ovanligt. Låg typ i sängen resterande av dagen. På kvällen åkte vi hit och åt, köpte med oss mcd.. Vilket var väldigt gott :)) Så åkte vi hem till honom igen och myste och såg en sällskapresan och sen sov vi jätte länge i söndags.

Igår vare sjukhuset som gällde, låg riktigt bra till faktiskt efter förra veckans prov. Sen drog vi till skolan och så. Efter skolan pluggade mathilda och jag här litegranna. Camilla kom senare så åt vi sallad med avokado och lite sånt, svin gottit :) sen kom Fredrik med godis och cola till mig. Snällt av diiiiiig :))

nu kom ifrån tandläkaren har varit där och lagat. Usch det äre värsta jag vet. Bedövad i hela käften är jag :((
men det blir nog bra om ett tag. Kanske ska träna sen med Erica och Mathilda om jag inte mår lika dåligt som nu.

Puss så länge!

Postat av: Camilla

bästa salladerna gör vi! :D

2008-11-11 @ 15:47:08
Postat av: Becca

Tack så mkt Bejbi :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback