alla helgonas dag?

Vart en ganska så bra kväll igår med Camilla och Pauline :) vi förfestade hemma hos Camilla. Började dricka lite försent så fick klunka ett par glas med vin ;P Men det gick la bra. Vid elva tog vi bussen till stan och missar spårvagnen så det var bara att börja gå neråt mot otten. Många trevliga människor + mindre trevliga människor. Inte den roligaste utgången, men skaplig. 

Nu kommer snart mamma och hämtar mig, så ska hon skjutsa mig till farmor och farfar. De andra kommer dit senare. Men jag ska inte stanna där så jätte länge ikväller. Så ska dit innan och hjälpa farmor lite. Hoppas på god mat, tror att det blir fläskfilé och potatisgratäng, MUMS =)) 

Senare sen ska jag till Fredrik, så ska vi spela spel och mysa :)) 
Postat av: Soof '

Åh, det får du absolut göra!:D

Hoppas du får en trevlig kväll hos farmor&farmor och med fredrik =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback