the afternoon

Har varit en halvbradag idag, var på flygfältet och släckte lite bränder förut imorse, var faktiskt jättekul. Men detta yrke är dock inget för mig. Så drog vi till skolan en sväng, sedan blev Mathilda så sugen på glass så vi drog till halvars en sväng och det satt fint i kaggen ;)

Så drog vi ner till stan och kikade efter skor och kläder. Jag hittar tamigfan mig inte några kläder i den här stan. Kanske att jag ska köpa en grej och sprätta upp litegranna och så köpa en body till det. Skor, de prövade jag typ 7 olika, men tror ni att de var bra? svar- NEJ! Jag har för breda fötter. Snart börjar paniken stiga i mig, ska ju på konfirmation på söndag. Och jag har inget att ta på mig, det är ju katastrofalt.

Så nu sitter jag här, min mobil laddades precis ur, så måste upp och ladda den, för vid 6 ska jag ner och möta Cissi, så ska vi dra till Folkparken typ och plugga. Måste plugga till svenskan och turismen och även lite annat skit.

Så hörs ikväll :))
Postat av: Maximilianirene

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback