smedby-rundan ;D

Idag var min sista dag på Cubus, vilket är otroligt tråkigt. För har trivts så himlans bra där ;) Skön personal alltid glada och trevliga :) Så när jag gick hem fick jag en tröja, en bodylotion och lite annat, Tack så jätte mycket :)

När jag kom hem därifrån var jag så trött så jag sov i soffan i 2 timmar, as skönt. Får la se om jag kan sova nu om en stund. Har varit ute och gått en sväng med Emelie min granne :) och pratat om våra tragiska liv och om annat såklart.
När jag stiger in genom dörren, skriker Fia att det är straffar som gäller för Man United - Chelsea, vilka vann då? Skrik det i mitt öra om ni kan? MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN UNITED , YES! Höll på och dö av nervositet, men när det var klart att de vann så hoppa jag omkring av lycka ;D

Nu ska jag snart sova, ska till sjukan imorgonbitti! Sedan skola och omprov som gäller. Efter skolan blir det att dra till min faster med Mathilda skulle jag tro och kolla på hennes nya tattoo hon ska göra imorgon (:



KOM IGEN NU EMELIE, DU KLARAR DET HÄR!
Postat av: Camilla

Ja, asmäktigt ju ffs ;D vann både ligan och Champions League :D

Postat av: Tobias

svar: jag är 165 cm, sj ? ;)

2008-05-22 @ 14:20:12
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: jag menar de, vem gör inte det :D

2008-05-24 @ 08:54:23
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback