Sjuk helg

Kom till farmor och farfar i fredagskväll, åt lite och så. Sen så började vi dricka lite vin och hade det trevligt :)
På morgonen där ringde en gubbe o väckte oss. Vid typ 12 någongång gick vi upp och åt lite frukost och liknande.
Så gick vi bort och handlade lite mat inför kvällen, blev minutbiff och kroketter :) mycket smarrigt vill jag lova ;)
Efter det gjorde vi oss i ordning, så vid 8 tog vi tåget mot Linköping, blev inte riktigt samma ställe som vi hade tänkt ifrån början, tur var väl det ;) För vi kom till de bästa folket i hela Linköping, wihu. Så kul vi hade bortsett ifrån lite andra grejor ;) haha, stackare gumman ;D
Vid 2 kom vi till Norrköping igen, då blev vi hämtade och hemskjutsade till Olliver i Klocket. Där hade vi också kul, drack lite till och så. Vid halv 5, kom taxin ;D

Kan bara summera allt till en väldigt lyckad helg, Thanks Girls ;D <3

Postat av: Becca

hihih det säger KLara med, men jag är ju påväg dit iallfall men i vinter blir jag säkert mörk igen :) jag gilla de mörka sen äre kul med förändring!!

Postat av: Mathilda

Haha fy fan , men kul va de eller har alltid roligt med er ;D <3

2008-05-22 @ 10:36:54
URL: http://mattaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback