Vino de mesa

Imorgon blir det utgång med Camilla, Michelle och Sofie + hennes kompisar. Ska bli trevligt, innan Otten blir det förkrök hos Sofie i klocket tror jag? Ska bli mysigt. Har inte festat i Norrköping på hundra år känns det som.
Vilken tur att jag är ledig imorgon också, för ska:


* Sola
* Köpa pumps, eftersom att mina andra gick sönder på förra partyt.
* Fixa ögonbrynen , Mathiiiiiilda du får (A)
* Måla naglarna
* Hitta kvällens outfit, men tror nästan att jag vet vad jag ska ha.


Drickan är redan klirrad och klar, känns super skönt :) Det blir antingen Bacardi eller Vin. Det lutar nästan åt vinet, lättast att ta med sig :)


image337




Postat av: anna

wiie ;D vinet från gran canaria

Postat av: Camilla

tack för igår :D

2008-03-15 @ 13:56:03
URL: http://fleming.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback