Lördag

Idag har jag hållt på och packat och fixat med det mesta inför fjällen nu inatt. Åker dit med familjen + en annan. Så är hemma på torsdag natten någongång. Så är ledig hela veckan lång. Ska bli jätteskönt att få komma iväg lite igen. Känner mig så tom på någe vis. Förstår inte alls vad det är, har som en stor fet klump i magen och den ska bort. Måste kämpa på!

Annars nu så sitter jag hos Cicci, har ätit Tacos för inte så länge sen, verkligen jättegott :) Ska vara här till 23 ikväll kanske, får se. Kanske är bra om man sover en liten stund iaf ;D

Camilla, du kan ju höra av dig om hur det blir på utgången på Fredag? :) Jag finns tillgänglig på min mobil dygnet runt skaru veta ;) haha.


Annars iveckan kommer jag att glida omkring på ett par blades i alla de gröna backarna som finns, är verkligen urdålig på att åka. Men vi får väl se, kanske blir bra någongång under veckan, så jag kanske ta den som är över, vilken färg det nu är. Är ej så insatt i det där överhuvudtaget. Haha.

och.. jag kommer att sakna Mathilda som en gris!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback