Helgen

Ifredags så åkte jag och Michelle först hem till Sofie i Klocket, där förfestade vi med henne och Camilla. Micket trevligt. Hon bjöd på smultronvin, verkligen jättegottit :) Spelade lite spel och lyssnade på musik tills klockan blev runt tio. Då drog vi till Spårvagnen, så åkte vi ner till Otten. Jag hade hur trevligt som helst, träffade många som jag känner :)

l Lördags så blev jag skjutsad av en viss person till min moster och de. Lekte med mina kusiner och sen så kom mamma, pappa och Fia, då blev det att fika, så åkte vi hem. På kvällen träffade jag Emeliie så åkte vi och Bowla och efter det till Alexander. Haha, sjukt trevlig kväll/natt :)

Igår blev att åka till Göteborg med en del ifrån skolan, besökte Turismässan, gick runt där och så, var rätt roligt och se. Så blev det stan en sväng, orkade inte kolla efter något speciellt. Så det får bli här hemma, senare sen när det kommer in massor med fina vårkläder och skor :))
Postat av: Ailoamal

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback