Dagen med stort D.

Dagen började på sjukhuset, låg icke bra till. Hon höjde till 3 tabletter på fredagar, så snart ska det nog bli bra. Nu förstår jag varför jag inte kan sluta. För varje gång jag har slarvat, så sjunker värdet och då är blodet tjockt.
Min läkare sa när jag var där för 2 veckor sedan att om jag slutar så är det 20 % chans att jag får om det på ett år. På 2 år är det 50 % chans. Så det är nog bäst jag äter skiten. Man får ju trots allt både röka och dricka.

Klassen var på studiebesök idag på American Express, var lite roligt att få höra lite av vad de gör och hur det funkar osv. Trodde inte att det var så globalt som det var. De finns i över 150 länder. Det är ju rätt sjukt. haha.

Mathilda och jag gick och tränade och solade efter det. Blev kanon röd i ansiktet. Men kaggen och bena blev bruna iallafall. Så nu ska jag duscha och sedan åka och köpa lite godis med Mathilda. Ska och ha film-mys-kväll hos Fanny. Börjar vid 10 imorgon ändå så.

Köpte ett par gråa ballerina skor idag på h&m för 44.50 ;D Jag har redan ett par svarta, jättesköna :)

Postat av: Becca

så roligt vad glad jag blir :)
men du är allt dålig på kommentera ;) hihi

Postat av: Emelie

Ja gör det! Det bästa med håret är att det växer ut =)

2008-03-18 @ 20:39:51
URL: http://EMSAANS.blogg.se
Postat av: fanny

MEN DU BEHÖVER INTE RÖKA ELLER DRICKA EMELIE !

2008-03-18 @ 22:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback